Categorieën

8 - LEVERING
8.1 - Wij leveren in volgende landen, echter niet beperkt in opsomming: België, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Spanje, tot aan de eerste deur gelijkvloers.

8.2 – Levering: zendingen met een maximum gewicht van 40 kilogram worden door GLS pakketdienst aan huis geleverd, bij afwezigheid; zal u een kaartje in uw brievenbus vinden met daarop wanneer het pakket terug wordt aangeboden en heeft de klant de mogelijkheid er voor te kiezen het pakket in een Parcel Shop af te halen . Na de tweede aanbieding wordt het pakket naar ons adres teruggezonden. Hierop wordt de bestelling geannuleerd, de klant krijgt de eventueel door hem betaalde som terugbetaald, uitgezonderd de vervoerskosten. GLS heeft ook de mogelijkheid om zelf het pakket bij de buren te afleveren en dit volgens hun leveringsvoorwaarden, u vind dan een kaartje in uw brievenbus, met daarop bij welke naaste buur u het pakket kan afhalen, een handige service aangeboden door GLS.

8.3 – Verzendkosten: de verzendingskosten worden automatisch berekend en vermeld voor het afrekenen. 1- Voor België €5 en een gratis levering vanaf een bedrag van €75,00. 2- Voor Nederland, Luxemburg en Duitsland €7,95 en een gratis levering vanaf een bedrag van €150,00. 3- Voor Frankrijk en Oostenrijk €15,95 en een gratis levering vanaf een bedrag van €300. 4- Voor Spanje €33,80 en een gratis levering vanaf een bedrag van €1000,00. Steeds BTW en eventuele andere toeslagen inbegrepen. Sommige artikels kunnen door hun omvang of gewicht niet geleverd worden via onze transporteur, doch wij leveren deze zelf gratis tot een straal van 15 km rondom onze vestiging, verder is mogelijk volgens afspraak. Je kan steeds via uw login de eventuele verzendkosten raadplegen alvorens uw bestelling te bevestigen. De goederen worden tot max. tweemaal toe aangeboden zonder extra kosten, waarna het pakket terug naar ons adres wordt gezonden. Hierop word de bestelling geannuleerd, de klant krijgt de door hem betaalde som terugbetaald, uitgezonderd de vervoerskosten. Wanneer voor sommige bestemmingen de verzendkosten in verhouding tot de bestelde artikels voor ons te hoog oplopen kan de bestelling geweigerd/geannuleerd of een toeslag gevraagd worden, de klant is in dat geval vrij om de bestelling zelf te annuleren.

8.4 - Voor de veiligheid en zekerheid van de klant kan de chauffeur bij levering vragen een identiteitsbewijs (of een kopie) te tonen. De klant tekent steeds voor ontvangst van de levering.

8.5 - De leveringstermijnen; voor artikelen op voorraad is de leveringstermijn twee dagen. Voor artikels niet op voorraad geldt over het algemeen een leveringsperiode van vier dagen indien in voorraad bij onze leverancier. Indien één of meer van de door u bestelde artikelen niet op voorraad zijn, worden alle artikels samen verzonden binnen de vier dagen, indien in voorraad bij onze leverancier.
De leveringstermijn vangt aan; a> onmiddellijk indien u gekozen heeft voor betaling bij afhaling, b > na ontvangst van de betaling of geldige validering van uw creditcard.
De leveringstermijnen, te goeder trouw gegeven, zijn als aanduiding gegeven en vormen dus geen essentiële voorwaarde van de verkoop. Indien wij niet in de mogelijkheid verkeren u te leveren binnen de dertig dagen na orderverwerking kunnen beide partijen de bestelling kosteloos en zonder schadevergoeding annuleren, eventueel betaalde bedragen worden binnen de dertig dagen op de door u opgegeven rekening gestort.

8.6 - Elke klacht betreffende zichtbare schade aan de verpakking van de geleverde goederen dient, om in acht genomen te worden, schriftelijk geformuleerd te worden op de begeleidende documenten op het ogenblik van de levering door een koerier. Opmerkingen over beschadigingen en defecten aan het geleverde product evenals niet-conforme of onvolledige leveringen, dienen eveneens binnen de 24 u na levering gemeld te worden per e-mail aan service (ath) flandersdigital.be


Menu

Top